۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۹

مسئول بسیج طلاب سپاه البرز:

بسیج گره‌گشای بسیاری از مشکلات است

بسیج گره‌گشای بسیاری از مشکلات است

البرز - مسئول بسیج طلاب سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: بسیج پدیده کم‌نظیر انقلاب اسلامی است که با ابتکار امام (ره) تشکیل شد و می‌تواند بسیاری از مشکلات و گره‌ها را باز کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلیمن محسن قدرتی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج پدیده کم‌نظیر انقلاب اسلامی است که با ابتکار امام (ره) تشکیل شد و می‌تواند خیلی از مشکلات و گره‌ها را در صورت نیاز باز کند.

وی با اشاره بر برنامه‌های سازمان بسیج طلاب در هفته بسیج گفت: دیدار از خانواده شهدا، پیشکسوتان ایثار و شهادت، همایش تجلیل از طلبه‌های آزاده و رزمنده و جانباز، غبارروبی مزار شهدا به دست رزمندگان از اهم برنامه‌های هفته بسیج است.

مسئول بسیج طلاب سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گوش به فرمان رهبری بودن را ضروری دانست و تاکید کرد: باید گوشمان به دهانِ ولی باشد، چراکه گوش ولی به دهان امام زمان است.

وی ادامه داد: به همین دلیل طلبه‌های بسیجی زمانی که ولی فقیه فرمودند: «بسیجیان به کمک کادر درمان بروند و در تغسیل و تکفین اموات کرونایی همکاری کنند» بر خود واجب دانستند و در شهرستان‌های اشتهارد، ساوجبلاغ و نظرآباد به کمک کادر درمان، تغسیل و تکفین اموات کرونایی رفتند.

قدرتی متذکر شد: با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هم پنج مرحله توزیع ارزاق، طبخ و توزیع غذا در مناطق محروم و کم برخوردار داشته ایم.

کد خبر 5359245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha